Menu Sluiten

Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


FAQ categories

Load More

Wij informeren je direct als de bestelling weer opnieuw bij ons wordt aangemeld. Je hebt inmiddels al een nieuw bezorgmoment ontvangen of jouw leverancier heeft contact met je opgenomen.
Voor meer vragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice, of jouw leverancier.

Indien je niet thuis bent op het moment dat onze bezorger arriveert, probeert hij jouw bestelling bij één van jouw buren te bezorgen (wanneer dit is toegestaan) of hij neemt jouw bestelling mee retour naar Leen Menken.
Indien onze bezorger jouw bestelling niet kan bezorgen of bij één van jouw buren heeft bezorgd, ontvangt je een niet-thuis briefje in jouw brievenbus en/of in jouw e-mail met meer informatie over jouw bestelling.

Doordat jouw bestelling geannuleerd is kunnen wij deze helaas niet bezorgen. Wij adviseren je om contact op te nemen met jouw leverancier.

Helaas werd er schade geconstateerd aan jouw bestelling, waardoor wij deze bestelling niet kunnen bezorgen.
Wij onderzoeken momenteel hoe de schade aan jouw bestelling heeft kunnen ontstaan. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen, adviseren wij je contact op te nemen met jouw leverancier. Namens team Leen Menken onze excuses voor het ongemak.

In uitzonderlijke gevallen kunnen we geen verbinding maken met de tablet van onze bezorger, waardoor de gegevens niet actief worden bijgewerkt. Je kunt contact opnemen met jouw leverancier of met onze klantenservice om een indicatie van het bezorgmoment te ontvangen. We streven er natuurlijk naar om de bezorgafspraak binnen het afgesproken tijdvenster uit te voeren.

Je ontvangt (indien jouw mobiele nummer bekend is) 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachtte aankomsttijd van de bezorger. Ook kun je de bezorger op de dag van bezorging real-time volgen in MyMenken. De bezorger neemt alleen telefonisch contact met je op, wanneer je niet aanwezig bent.

Indien dit is afgesproken met jouw leverancier is het mogelijk om jouw bestelling voor de deur neer te zetten. Wanneer er getekend moet worden voor ontvangst van jouw bestelling (bijvoorbeeld bij alcohol), is dit niet mogelijk. Wanneer bezorging bij jouw buren is toegestaan, proberen wij jouw bestelling bij één van jouw buren te bezorgen. Indien bezorging bij de buren niet is toegestaan en jouw bestelling mag niet voor de deur worden geplaatst, neemt onze bezorger de bestelling mee retour. Je ontvangt vervolgens een bericht over de voortgang van jouw bestelling.

Wij werken niet met afhaalpunten, het is dus helaas niet mogelijk om jouw bestelling af te halen. Wij bezorgen jouw bestelling enkel op het door jou opgegeven bezorgadres. Indien je niet aanwezig bent op het moment van bezorging, ontvang je een bericht over de voortgang van jouw bezorging.

Ja, dat mag zeker. Er wordt door onze bezorger gevraagd de naam van de ontvanger in te vullen op onze tablet en te tekenen voor ontvangst.
Indien er alcohol bezorgd wordt, moet de ontvanger minimaal 18 jaar oud zijn. Onze bezorger doet bij een alcoholbestelling altijd een leeftijdscheck.

Dit is niet altijd toegestaan. Met behulp van jouw track & trace-nummer en postcode kan je controleren of bezorging bij jouw buren is toegestaan. Indien dit niet is toegestaan door jouw leverancier mogen wij jouw bestelling niet bij de buren bezorgen.

Met behulp van jouw track & trace nummer, dat je per e-mail of SMS ontvangt, en jouw postcode kan je jouw bezorgvenster wijzigen. Dit kan op de dag voor bezorging tot 17:30 uur via jouw leverancier. Op de dag van bezorging kan je jouw bezorgvenster helaas niet meer wijzigen. De specifieke levervoorwaarden kun je nagaan bij jouw leverancier. Uitzonderingen dienen altijd door jouw leverancier goedgekeurd te worden.

Nee, dat is niet nodig. Op de dag van bezorging ontvang je voor 06:00 uur in de ochtend een e-mail met een indicatief tijdvenster van 3 uur. Bovendien kan je de bezorger op de dag van bezorging real-time volgen via MyMenken. Je ontvangt (indien jouw mobiele nummer bekend is) ook 30-60 minuten voor bezorging een SMS met de verwachtte aankomsttijd van de bezorger.

Wanneer je jouw bestelling wenst te annuleren kun je contact opnemen met jouw leverancier.

Met behulp van jouw track & trace-nummer, dat je per e-mail of SMS ontvangt, en jouw postcode kun je jouw bezorgadres wijzigen. Dit kan op de dag voor bezorging tot 17:30 uur via jouw leverancier of via onze klantenservice. Op de dag van bezorging kun je jouw bezorgadres helaas niet meer wijzigen.

Met behulp van jouw track & trace nummer, dat je per e-mail of SMS ontvangt, en jouw postcode kan je jouw bezorgafspraak wijzigen. Dit kan op de dag voor bezorging tot 17:30 uur via jouw leverancier. Op de dag van bezorging kan je jouw bezorgafspraak helaas niet meer wijzigen.

Dit zou kunnen liggen aan de veiligheidsinstellingen van jouw pc of de browser die je gebruikt.

Load More