Menu Sluiten

Fijnmazig transport

Bezorging 5

Fijnmazig transport

Die laatste kilometer naar jouw klant is de meest uitdagende. Gelukkig is dat onze specialiteit!

We doen dat samen met een team vervoerders waarvan we de bezorgers zelf opleiden. De bezorger is immers het visitekaartje van jouw bedrijf. Daarom volgen we de prestaties van de bezorger met behulp van de klant-enquêtes. Goed werk moet beloond worden. Daarom wordt iedere maand de bezorger met de beste prestaties gehuldigd en ontvangt hij/zij een leuke bonus.

Om niets aan het toeval over te laten controleren we de bussen waarin we jouw producten vervoeren met behulp van onze strenge audit controles. (Food) Safety first!

Ieder adres in Nederland

Ook in België

Actief gekoeld

Next-day delivery

NPS

Leen Menken transport

Halen of brengen, de keuze is aan jou

De fysieke bestellingen moeten uiterlijk ‘s avonds voor 21.00 uur op ons distributiecentrum in Zoetermeer worden aangeleverd (tenzij je gebruik maakt van onze fulfilment service) voor de bezorging van de dag erna.

We kunnen bestellingen natuurlijk ook bij je ophalen met ons eigen vrachtwagen-netwerk.

Koppeling met jouw webshop om de bestellingen uit te lezen

Er zijn veel verschillende webshops dus hebben wij één handig standaard Excel (csv) format waarin je de data vanuit je webshop kan zetten. Deze kan je via een webtool zelf naar ons uploaden of je kan het met een voor jou handige interval automatisch op onze server plaatsen. Zo heb jij alles goed geregeld. Voor starters hebben we in de webtool ook de optie om bestellingen handmatig in te voeren. Zo kan je snel beginnen en de ICT regelen wanneer jij daar aan toe bent.

Uiterlijk om 17.00 uur willen wij de bestellingen ontvangen hebben. Daarna gaan wij aan de bak: plannen, sorteren, scannen, hubs bevoorraadden en op tijd bezorgen.

Leen Menken bezorgvensters

(Specifieke) bezorgvensters

Jij wil je klant natuurlijk spot-on service bieden. Daarom hebben we bezorgvensters (tussen 08:00 uur en 22:00 uur) waarin de bestelling wordt bezorgd. Je kunt kiezen voor een ochtend-, middag-, of avond blok. In Nederland bezorgen we 7 dagen per week en in België komen we op woensdag en zaterdag.

Klantenservice en MyMenken

Tijdens de bezorgvensters is onze klantenservice bereikbaar voor vragen. Dit is de klantenservice van ons zusterbedrijf DynaLogic waar een speciaal geïnstrueerd team klaarstaat voor jouw klant. Het telefoonnummer wordt gecommuniceerd in de berichtgeving aan je klant.

Jij hebt direct contact met de Leen Menken Klantenservice voor vragen over de bezorging en eventueel de voorraad.

Daarnaast krijg je een inlog voor de online MyMenken omgeving, waar je live jouw bestellingen kunt volgen. Je kunt hier de handtekening voor ontvangst zien, de naam van de ontvanger en de status én de locatie van al je pakketten.

Leen Menken klantenservice
Klantreis

Klik op de afbeelding om het te vergroten.

De klantreis

De reis van jouw klant, in figuurlijke zin, willen we duidelijk en informatief maken. Want er is niets zo vervelend als lang thuis moeten zitten om te wachten op een pakketje. Daarom informeren we jouw klant tijdig en goed. Zo kan hij precies zien waar onze bezorger is.

Op de dag van bezorging versturen we voor 08.00 uur een Track & Trace link en naarmate de bezorger dichterbij komt wordt de actuele aankomsttijd bijgewerkt. 30-60 minuten voordat de bezorger er is sturen we een SMS. Dan kan het toch niet meer missen zou je denken, maar het gebeurd toch; klant niet thuis. Dan probeert de bezorger de klant te bellen op het opgegeven nummer.
Afhankelijk van de afspraken met jou, onze opdrachtgever en het contact met de klant kunnen we de bestelling ook voor de deur zetten of bij de buren bezorgen. Als het niet anders kan nemen wij de bestelling mee retour en proberen het de volgende dag nog een keer.

Niet alleen de dozen kun je helemaal zelf stijlen, ook de berichten van de klantreis kun je helemaal aanpassen aan jouw stijl en taal. Samen met ons implementatie team maken we er jouw reis van.

Data en dashboards

Data is een belangrijk onderdeel van jouw business. We houden voorraadstanden en on-time bezorgspecificaties voor je bij en we meten ook de NPS (klanttevredenheid) via korte enquêtes. Wij voorzien je van werkelijk alle (bezorg)informatie die nodig hebt. Jij levert via ons netwerk direct aan jouw klanten, daarom delen wij graag alle details met je. Tenslotte is jouw groei onze groei en daar investeren we graag in!

De cijfers, maar ook de open antwoorden over klanttevredenheid delen we met je. Wat vond de klant van de bezorging? Kunnen we nog iets verbeteren of veranderen? We hebben hiervoor duidelijke en gemakkelijk leesbare dashboards die jou en ons helpen nog beter te worden.

Ben je enthousiast? Ga met ons in gesprek! We vertellen graag meer over ons bedrijf.

Leen Menken data

Leen Menken ondersteunt je graag

Wil je weten wat Leen Menken voor je kan doen? Neem contact met ons op.