We maken deel uit van bnode
Vanaf vandaag, 9 december, neemt onze moederorganisatie, bpostgroup, de naam bnode aan als nieuw corporate merk.
“bnode vertelt een verhaal van verbinding, groei en ambitie,” zegt Chris Peeters, CEO van bnode en bpost. “Het is een naam die grensoverschrijdend werkt, modern klinkt en laat zien dat we klaar zijn voor de toekomst.”
Het corporate merk wordt ondersteund door drie commerciële merken: bpost voor de last mile in de BeNE, paxon voor 3PL-activiteiten, Landmark Global voor cross-border activiteiten. De implementatie volgt in de loop van 2026; later volgt meer informatie over wat dit voor ons betekent. Deze nieuwe merkarchitectuur is een belangrijke stap in de uitvoering van de groepsstrategie om een digitale logistieke expert te worden in pakketlogistiek, actief in West-Europa, Noord-Amerika en Azië.
“Het is tijd om de transformatie tastbaarder te maken,” legt Chris Peeters uit. “Deze nieuwe merkarchitectuur weerspiegelt onze strategische herpositionering van een postoperator met logistieke capaciteiten naar een logistieke leider die ook postdiensten aanbiedt. Het verenigt onze capaciteiten, vereenvoudigt de klantbeleving en toont onze concrete vooruitgang.”
Deze nieuwe architectuur scherpt de identiteit en het dienstenaanbod van bnode aan. Het verhoogt de herkenbaarheid, het vertrouwen en versterkt de waardepropositie van elk go-to-market-merk én van ons als groep.
#thisisbnode

